Všeobecné obchodní podmínky

Společnost Morris Hotels Operation s.r.o. se sídlem Hradešínská 1955/28, Vinohrady, 101 00 Praha 10, IČO: 177 71 056, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 375458 (dále jen jako „is Hotels Ophotel“).

Tyto podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti vzniklá v souvislosti nebo na základě smlouvy uzavnírané mezi hotelem a jinou osobou. Tyto podmínky tedy platí obecně pro všechny hotelové hosty a agentury, se kterými není sjednána písemná smlouva o poskytování služeb.


1. PODMÍNKY REZERVACE

 

Informace o ceně

Cena je včetně DPH (12%). Cena je uvedená za pokoj na jednu noc, včetně snídaně, pokud nezvolí host jinak. Městská daň ve výši 19 CZK/osoba a noc není zahrnuta v ceně pobytu. Tento poplatek host uhradí na recepci hotelu. 

 

Rezervace ubytování a služeb

Ubytování a další služby v hotelu a potvrzení rezervace ze strany hotelu je možné pouze písemně, tj. emailem. Rezervace je platná a závazná v případě, že hotel písemně potvrdí hostovi provedenou rezervaci nebo host obdrží automatické emailové potvrzení generované online rezervačním systémem.

 

Platební podmínky a podmínky pro vrácení peněz

Pokud klient rezervuje cenový plán s možností storna, není vyžadována záloha předem. Klient poskytuje platební kartu ke garanci, která je naúčtována pouze v případě zrušení rezervace po uplynutí volných storno podmínek, nebo při nedostavení se do hotelu.


Pokud klient rezervuje cenový plán bez možnosti storna, je vyžadována platba ihned buď přes platební bránu nebo bankovním převodem. Při zrušení kdykoliv po vytvoření rezervace nebo nedostavení se do hotelu je vždy účtována plná částka.


V případě, že si klient vybere rezervaci s možností storna a uhradí rezervaci bankovním převodem, bude mu platba stejným způsobem a na stejný účet v plné výši vrácena, do 3 pracovních dní.

 

Storno podmínky

Pokud zrušíte tuto rezervaci až 1 den před datem příjezdu, nebudou účtovány žádné poplatky ani penále a záloha bude vrácena v plné výši. V případě, že v den začátku pobytu nedorazíte, bude Vám účtován poplatek 100% z celkové ceny rezervace.

 

Instrukce pro platbu zálohy bankovním převodem. 

 

Platební instrukce pro platbu zálohy s možností storna 1 a více dní před příjezdem s vrácením zálohy v plné výši:

 

a) Platba kartou: v případě rezervace pobytu méně než 3 dny před příjezdem je nutné využít pouze okamžitou platbu platební kartou. Při platbě platební kartou budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu, přes kterou bude záloha stržena z Vaší karty.

b) Platba převodem zálohy na účet: platbu zálohy převodem můžete využít pouze 3a více dní před příjezdem, platba musí být uhrazena do 24 hodin od data rezervace, jinak bude zrušena.

Platby v CZK:
Banka: Česká Spořitelna
Číslo účtu: 10267892/0800
SWIFT kód: GIBACZPXXXX
IBAN:CZ58 0800 0000 0000 1026 7892

Platby v EUR:
Banka: Česká Spořitelna
Číslo účtu: 10267972/0800
SWIFT kód: GIBACZPXXXX
IBAN: CZ32 0800 0000 0000 1026 7972

 

2. PRÁVA A POVINNOSTI HOSTA:

- host má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení, stejně tak jako vybavení společných prostor

- host je odpovědný za všechny škody způsobené v pokoji během pobytu a souhlasí s tím, že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění; výše úhrady bude určena hotelem

- host je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během svého pobytu v hotelu, aby mohla být sjednána náprava

- host je povinen nejpozději v den odjezdu uhradit náklady spojené s využitím služeb hotelu, včetně doplňkových služeb, nebylo-li dohodnuto jinak; v případě neuhrazení částky je hotel oprávněn účtovat (strhnout) odpovídající částku z udané platební karty hosta po jeho odjezdu

- host může odstoupit od smlouvy na základě stornovacích podmínek nebo v případě, že hotel neposkytl hostovi předem dohodnuté služby odpovídající standardu

- doba přihlášení do hotelu je od 14:00 v den příjezdu; dřívější přihlášení je možné pouze po dohodě s hotelem a za případný poplatek

- doba odhlášení je do 10:00 v den odjezdu; pozdní odhlášení je možné po dohodě s hotelem a za poplatek

- celý hotel je nekuřácký; porušení tohoto nařízení a kouření v pokoji či prostorách hotelu opravňuje hotel, aby hostovi naúčtoval penále ve výši 200 EUR za vyčištění pokoje či prostor hotelu; zákaz kouření a s ním spojené penále se vztahují i na kouření elektronických cigaret; kouření je možné pouze před hotelem v místě/ech tomu vyhrazeném

- v rozmezí od 22:00 a 6:00 je doba nočního klidu; chování, které vede k rušení ostatních hostů v době nočního klidu, je přísně zakázáno (zahrnuje hlasitý poslech hudby, televize, křik v pokojích, chodbách a další rušivé chování); v případě vážného porušení tohoto pravidla může hotel penalizovat hosty finanční pokutou až do výše 400 EUR nebo, v nutných případech, volat policii

- psi mohou být ubytováni na základě potvrzení hotelu za poplatek 15 EUR/den

 

3. PRÁVA A POVINNOSTI HOTELU:

- hotel je povinen pro hosta zajistit ubytování na základě předem dohodnutých služeb, které odpovídají standardu

- v případě, že hotel nemůže hosta ubytovat na základě předem vytvořené a potvrzené rezervace, má povinnost zajistit pro hosta adekvátní ubytování v jiném zařízení


4. ŘEŠEŇÍ SPORŮ:

 - v případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:


Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: 
adr.coi.cz"

http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“


5. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ:

- tyto podmínky jsou platné od 1. 4. 2023 a hotel si vyhrazuje právo jejich změn a host je povinen se řídit těmito aktuálními podmínkami

- hotel shromažďuje osobní údaje hosta pouze po dobu nezbytně nutnou do ukončení poskytování sjednaných služeb a tyto údaje neposkytuje dalším osobám

Share by: